Pagini

▼

Friday, July 11, 2014

July...








OHH  Summer!!!
I'm absolutely in love with this season:X 
It's like you do mostly nothing and your skin, hair and clothes looks better than never(it's a kind of magic:D)
Ps: going red...the best decision I have ever made:D:D:D


Salutare dragelor!
Nu stiu ce se intampla in sezonul asta(vara), dar in fiecare an are loc minunea "caniculara" de altfel in care tenul si parul arata foarte bine fara prea mari eforturi (mai mult, parca si hainele se aseaza mai bine). Cum orice minune dureaza 3 zile( 3 luni in cazul de fata) zic sa ne bucuram de soare, si sa fim "zen":))
Va pup !


I wore/ Am purtat

H&M dress
Blanco bag
Primark sneakers


6 comments:

  1. nice dress! ;>

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Que guapa me encanta el color y la cinta del pelo!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Amazing outfit, love this blue.
    XXX
    http://a-mylifestyle.blogspot.fr

    ReplyDelete
  4. Nice blue color.

    x
    www.thecherryfactor.com

    ReplyDelete
  5. Love your hair

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete

your comments here